Sorozatoznál, de válogatós vagy. Ezek tetszeni fognak!
2021. március 03. írta: mainapvolt

Sorozatoznál, de válogatós vagy. Ezek tetszeni fognak!

Bevezetés

2020 márciusáig, úgy voltam vele, hogy nagyon időm, sem energiám nem volt egy sorozatba belekezdeni.

Miután bevezették, hogy nem kell bejárni az iskolába, felszabadult némi kis időm, ezért belevágtam egy számomra új dologba, a netflixbe. A következő, megemlített sorozatok között lesznek olyanok is, amiket már korábban láttam, de nem tudtam kihagyni a listából.

 

5. Stranger Things

Érdekes egy sorozat. Ha nem ismered a háttértörténetet, akkor idő lesz, mire nagyjából helyre áll a fejedben a történet. Személy szerint többször végignéztem, hogy ne legyen annyi kérdés a fejemben.

 

Kis ismertető

A sorozat helyszíne egy fiktív amerikai kisváros, az indianai Hawkins. Az 1983 novemberében játszódó első évadban a város nyugalmát a 12 éves Will Byers eltűnése zavarja meg, amit további megmagyarázhatatlan események követnek. A fiú megtalálására barátai (Mike, Dustin, Lucas), családja, valamint a helyi rendőrfőnök is önállóan tesznek kísérletet. Eközben megmagyarázhatatlan természetfeletti dolgok történnek, és felbukkan egy kislány (Eleven) is, aki pszichokinetikus képességekkel rendelkezik. A Stranger Things 2 címet viselő második évad egy évvel később 1984 októberében játszódik. Bár a városban látszólag helyreállt a nyugalom, valójában a normalitásba visszatérni akaró szereplőknek újból szembe kell nézniük a természetfeletti erőkkel. A Stranger Things 3 címet viselő harmadik évad 1985 júliusában játszódik és a karakterek felcseperedésére összpontosít, miközben július 4-én újabb fenyegetés veszi körbe őket.

4. You (Te)

 Ha a Stranger Thingsre azt mondtam, hogy érdekes egy sorozat, akkor erre is simán leírhatom, de kicsit más értelemben. Jelenleg 2 évaddal rendelkezik ez a sorozat, ugyan azzal a főszereplővel Joe-val. Joe életét mutatja be és azt, hogy milyen viszonya a lányokkal, és az őket körülvevő emberekkel. Úgy gondolom, hogy talán kicsit tanulságos is az egész. Amivel nagyvonalakban tudnám jellemezni az az, hogy a néző egyik pillanatban Joe oldalán áll, majd a másik percben nem tudja, hogy mikor, miért, mit, csinál.

3. Silicon Valley (Szilícium-völgy)

 Ez a sorozat nem Netflixes, hanem HBO-s. A legtöbb sorozatfalónak talán annyira nem lesz izgalmas, de nekem személy szerint ez az alkotás vette el a sorozat szüzességemet. Mind az összes évadjának az összes részét legalább 5ször láttam, ha nem többször.

Ez egy vígjáték sorozat, ami leginkább a "Tech Buziknak" szól. Egy történet ami a Szilícium-Völgyben egy ötletet, Richard ötletét mutatja be, amiben társaival a legtöbbet próbálják kihozni a Piped Piper-ből, kisebb-nagyobb szerencsével és szerencsétlenségekkel.

 

2. Money heist (A nagy pénzrablás)

Majdnem egy éve hallottam róla először, de nagyon nem érdekelt engem. Spanyol sorozat, ami spanyol szinkronnal volt, vagy talán még angollal is. Nem volt kedvem még az előzetesét sem megnézni. Pár hónapja láttam meg, Netflix böngészés közben, hogy van rá magyar szinkron. Nekem mégis fontos szempont, ezért elkezdtem nézni. Nagyon meggyőzött engem. Mára már a 4. évad (jelenlegi utolsó) utolsó részeit nézegetem.

Röviden, tömören bankrablásról szól. Érdekes szállak szövődnek benne, ami teljesen feltollja az ember pulzusát olyannyira, hogy egyhuzamban több rész nézésére is kényszerülni fog.

 

1. Sex Education (Szexoktatás)

Ez nálam a Top1. A neve hallatán lehet, hogy nehezen kezdesz bele, vagy másoknak kicsit félve mondod el, de ha egy igazán jó sorozatra vágysz, akkor biztosan megnézed. Jelenleg 3 évadból áll, szóval mire már eléggé belemerültél, bánni fogod, hogy miért nincs több rész belőle.


Kis ismertető

A sorozat a Netflix saját gyártású sorozata. Ha leleményesebb vagy, akkor megtalálhatod máshol is. Na szóval a a sorozat főszereplője Otis, akinek az anyukája egy szexterapeuta. Mave észreveszi Otisban a tehetséget, hogy képes mások intim kapcsolatában segíteni, ezért bizniszt csinál belőle. Nyilván a történet nem szárazon csak ennyi, más mellékszálak is vonulnak végig részenként, és olyan dolgok is történnek, hogy te is biztos leállítod egy percre a sorozatot, és csak annyit fogsz magadban kiabálni, hogy "MI?". 

Ezt a sorozatot bárkinek ajánlom, akár egyedül, vagy akár másokkal (inkább kettesben). Mert nagyon jól el lehet társalogni róla, ha valakivel épp egyszerre kezdtétek el nézni, és ugyan olyan tempóban tartotok vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://minaphallottam.blog.hu/api/trackback/id/tr7815727876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása